podciaganie-szeroki-drazek-bettertogether-head

Podciąganie na drążku szerokim nachwytem

Ostatnio wiele osób nas pyta o to czy warto wpleść podciąganie na drążku szerokim nachwytem do naszego treningu pleców?

Jako, że jest to jedno z podstawowych ćwiczeń, które zawsze znajduję się w naszym planie treningowym postanowiliśmy krótko o tym napisać.


Odpowiedz brzmi TAK, zdecydowanie warto dodać je do naszego treningu!!! Nie ma drugiego takiego ćwiczenia pod względem wszechstronności rozwoju mięśni grzbietu! To ćwiczenie ma duży wpływ na rozbudowę oraz wzmocnienie naszych pleców!

podciaganie-szeroki-drazek-bettertogether
Prawidłowe podciąganie na drążku szerokim nachwytem


Prawidłowe wykonanie: nachwyt robimy na szerokość taką, by po podciągnięciu ramiona z przedramionami tworzyły kąt prosty. Ćwiczenie zaczynamy z pełnego zwisu i podciągamy się do momentu gdy broda uzyska wysokość drążka lub lekko powyżej.


Najczęstsze błędy: 
– bujanie tułowiem
– niepełny zakres ruchów


Mamy nadzieję, że zachęciliśmy chociaż kilka osób do tego ćwiczenia ;) 

BetterTogether-logo-black

Dodaj komentarz